środa, 28 grudnia 2016

Dziesięć najczęściej czytanych tekstów na blogu w 2016 roku



Nie liczyłem tekstów-recenzji oraz tych z serii "W ubiegłym miesiącu widziałem dobre filmy". Liczę tylko publikacje oraz inne takie - czyli te teksty, które mają potencjał by przetrwać próbę czasu, i wciąż nadawać się do czytania. Dziś, teraz, i w przyszłości.

I jeszcze jedno - chociaż robię to poniżej kilkukrotnie, chcę to zrobić raz na wstępie: dziękuję, że byliście ze mną i moim blogiem w tym roku. Liczę, że zasłużę na wasze towarzystwo również w ciągu następnych dwunastu miesięcy. Do przeczytania, pogadania i zobaczenia - na festiwalu. Którymkolwiek.

PS: ciekawostka: na miejscu jedenastym, z potencjałem na wejście do zestawienia, jest poprzedni temat, poświęcony podcastowi o "Łotrze 1". Dziękuję, że słuchaliście! :)


MIEJSCE 10
Mubi - strona VoD którą warto się zainteresować

Cóż - miło, że się załapało. Test strony z filmami po ponad roku korzystania z niej. Fajnie, że ludzie się zainteresowali na tyle, by korzystać z mojego reflinku który tam podałem. W ten sposób ja otrzymywałem darmowy tydzień, przez który dłużej mogłem korzystać z Mubi. Niedługo później twórcy strony zmienili zasady, i obecnie za skorzystanie z linku mógłbym dostać darmowy miesiąc. Życie.:)




MIEJSCE 9
Najlepsze filmy 1960 roku. Garret & Rezy!

W sumie nie wiem, czemu akurat ten rocznik tak wam podszedł (w końcu kilka ich w tym roku zrobiłem), ale niech będzie. Solidne zestawienie, przyłożyłem się, jestem zadowolony.


MIEJSCE 8
Typowy dzień na festiwalu filmowym Nowe Horyzonty

Nie jestem do końca zadowolony z tego tekstu. Gdy on premierował, ja tłukłem się pociągiem do miejsca gdzie mieszkam, będąc na świeżo zakończeniu festiwalu. Tekst powstawał w okropnych warunkach, mógł być lepszy. Niemniej, sam wracam do niego. Cieszę się, że wam to nie przeszkadzało, i też go czytaliście.


MIEJSCE 7
Tęsknię za starym filmwebem

Cholera, ja to opublikowałem w tym roku? Wydawało mi się, że w ubiegłym... Nieważne. Ten i poniższy temat mają niemal identyczną ilość wyświetleń. "Tęsknota" w tytule dobrze oddaje charakter tekstu - jest nostalgiczny i znowu zaskakuję samego siebie, jak oddałem czar tamtego okresu. Warto wrócić.


MIEJSCE 6
10 największych minusów Filmwebu

Miałem obawy gdy po miesiącach wracałem do przeczytania tekstu... I ku mojej uldze, jest on jednak dobry. Nadal nie jestem fanem samej idei, i pisania tak dosłownie o minusach tej strony... Udało mi się jednak obyć bez szczeniactwa. Są tutaj celne uwagi, oraz klarowność.


MIEJSCE 5
Podsumowanie serialowe 2015 roku

Ta. Nie przyłożyłem się, nie oglądałem tyle ile trzeba, ale okazaliście wyrozumiałość. W tym roku niestety nie zapowiada się lepiej.


MIEJSCE 4
Relacja z pobytu w Warszawie. Filmweb Offline, technologia 4DX i Bela Tarr

Myślałem, że to będzie temat #1, a okazało się, że musiałby mieć trzy razy wyświetleń, by do tego doszło. Tak czy inaczej, to mój osobisty #1 w 2016 roku. Moje magnum opus, które powstało bez planowania, na gorąco... by potem doczekać się nawet wersji rozszerzonej. Warto więc wrócić, jeśli czytaliście tylko raz. Ja sam wróciłem już z 50 razy, jeśli nie więcej.


MIEJSCE 3
30 najlepszych filmów XXI wieku

Była taka śmieszna inicjatywa wśród polskich blogerów, by każdy podał swój ranking 30 najlepszych filmów bieżącego wieku, i potem to miało być zsumowane czy coś w tym stylu. Mnie nie zaproszono do zabawy, ale i tak zrobiłem taki temat. I okazało się, że potrzebowaliście go również z mojej strony. Bardzo mi miło, że zajrzeliście.


MIEJSCE 2
Polacy chcą Netflixa. Netflix jest dostępny w Polsce. Polacy nie chcą Netflixa.

Największy szok. Nie byłem świadomy przez cały rok, ile ten temat zrobił wyświetleń. Powstał on w ramach osobistego wkurzenia na to, jak otworzenie się mojej ulubionej strony w Internecie na polski rynek zostało przyjęte w mojej ojczyźnie. Do dzisiaj chwyta mnie nerwica gdy widzę, jak skandaliczne tytuły miały ówczesne newsy. A dlaczego? Dlatego, że Polacy zostali potraktowani tak samo jak każdy inny kraj na tej planecie... Trudny temat, i jestem zadowolony, że udało mi się w tym tekście utrzymać jakąkolwiek dyscyplinę.


MIEJSCE 1
Garrety & Rezy 2015. Podsumowanie filmowe roku

Zaskoczenie, ale w sumie - mogłem się tego spodziewać. Temat duży, pracowałem nad nim po trochu w końcu przez cały rok, planując kolejne kategorie i żarty. Wyszło całkiem dobrze. Mam nadzieję, że podsumowanie 2016 roku wyjdzie mi równie dobrze. Będzie mieć swoją premierę już w ostatnim tygodniu stycznia. Obecnie za to możecie na moim Facebooku zobaczyć osobisty ranking 10 najlepszych produkcji mijającego roku według polskiej daty premiery.


Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, moi czytelnicy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz