środa, 24 maja 2017

Zacząłem współtworzyć stronę PełnaSala.pl



Oznacza to, że teksty na tym blogu będą pojawiać się z opóźnieniem. Ale po kolei:

Dawno, dawno temu, na koniec 2008 roku... 
Powstał Alternatywny Top 100. Był to blog na filmwebie. Polegał on początkowo na zbieraniu głosów znajomych aby odpowiedzieć na pytanie: jak wyglądałby ranking złożony wyłącznie z naszych ocen? Była to grupa początkujących amatorów kinomanów (chociaż niektórzy mieli faktyczne wykształcenie filmowe), ale łączyła nad pasja i zaangażowanie w to, aby lepiej poznać kino. Po latach ten ranking przestał być tylko rankingiem, a stał się Agorą, gdzie poznajemy nie tylko kino ale i kolejnych kinomanów. Wymieniamy się informacjami, organizujemy spotkania i dyskutujemy.
Dawno, dawno temu, na początku 2017 roku... 
...w tym też miejscu znajomy postawił pytanie: "czy chcielibyście prowadzić stronę poświęconą filmom w sposób bardziej zaangażowany? Nie tylko Marvel i USA, ale też festiwale i alternatywa. Kino jako całość". To miała być prawdziwa strona, zbudowana przez nas i w którą włożymy pieniądze. Ja byłem z miejsca kupiony. Kolejni blogerzy-amatorzy dołączyli się, do tego doszła garść kinomanów, i w tym momencie zaczęliśmy myśleć nad szczegółami. Nazwa strony, zawartość, logo... Byłem w to strasznie zaangażowany, nawet chwyciłem za ołówek i rysowałem ogólny layout strony i logo, o zarzucaniu pozostałych pomysłami nie wspomnę. 



Tak wygląda nasze komentowanie najważniejszych newsów




Pełna Sala to...
Recenzje, artykuły, podcasty filmowe, felietony i rankingi. To co nas wyróżnia to rodowód oraz podejście do tematu. Kino ma nad łączyć zamiast dzielić, a my jako redakcja mamy być odpowiedzią na potrzebę czytelnika który będzie chciał bliżej poznać to bardziej złożone kino. Oferujemy również nasz autorski ranking stu najlepszych filmów w historii oraz wybrane newsy ze świata filmowego na naszej stronie facebookowej. Te najważniejsze, jak "Wiedźmin" od Netflixa albo premiera trzeciego sezonu "Twin Peaks", trafiają na naszą stronę wraz z naszymi komentarzami. Stawiamy więc na charakter naszych twórców, rozpoznawalność i chęć powrotu do nich. Wszystko to w efektownej oprawie WordPressa którego wciąż się uczymy (póki co zna go mniej niż połowa piszących). 

Wystartowaliśmy tydzień temu... 
Moje pierwsze wrażenia są doskonałe. Widzę ogromne zaangażowanie pozostałych członków redakcji. Konieczne jest pozostawanie w ciągłym kontakcie od rana do późnego wieczora. Codziennie po wstaniu z łóżka odbieram dziesiątki wiadomości od moich towarzyszy którzy wymieniali się pomysłami i wskazówkami aż do chwili gdy zapewne padli twarzą na klawiaturę. To wszystko bardzo mnie cieszy, nawet w obliczu tego, że póki co wciąż jesteśmy w bardzo podstawowym wydaniu. Wiele pomysłów które mieliśmy czekają na realizację. Będziemy się rozwijać, choćby o takie podstawowe elementy jak ranking seriali czy też poszczególnych dekad, ale nasze plany sięgają o wiele dalej. Mamy poważne zamiary w związku z tą stroną.

Tymczasem, zapraszam was już teraz. Na stronie są już teksty moje lub pisane razem ze mną. Niektóre będą pojawiać się na blogu, z tygodniowym opóźnieniem. Do tego jeszcze moje ostatnio obejrzane. Tak będzie wyglądać przyszłość tego bloga. Przepraszam za niską aktywność tutaj w ostatnich tygodniach. Teraz to będzie bardziej zorganizowane.




Zapraszam do obserwowania dla newsów i powiadomień z blogu.

Mam nadzieję, że zasłużymy na wasze odwiedziny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz