piątek, 27 września 2013

Trivia, pozytywnie o nieistotnych

...."Community" w polskiej telewizji! Wprawdzie to kolejny serial który oglądam w tv i zastanawiam się, czemu to mnie o wiele mniej śmieszy niż gdy oglądałem w Internecie - ale nie powiem, by lektor był tragiczny. Jest całkiem w porządku, choć w pełni rozumiem ludzi dla których albo jest idealny, albo niech spierdala. Zdarzają się też wpadki, lektor tłumaczy tak, że po drodze gubi żart. Ale jeśli wcześniej tak jak ja oglądałeś ten serial, i tak z przyjemnością przypomnisz sobie to, co było tak dawno, bo w pierwszym sezonie. Pamiętacie gag ze ściąganiem spodni?


----
....Miałem wirusa na kompie ostatnio. Nawet kilka razy. Raz w formie fałszywego antywirusa, którego nie pobrałem, a zaczął traktować co się dało jako zagrożenie i wyłączać. Innym razem w formie zablokowania dostępu do komputera w ogóle. Każde wymagało "opłaty", by móc odzyskać własny system. Ciekawa sprawa, trochę jakbym z mafią się zetknął, tylko cyberpolicji nie miałem jak zawołać. Na szczęście Valve wcześniej "wymusiło" na mnie, bym zainstalował sobie Ubuntu, dzięki czemu mogłem nie wstając z krzesła znaleźć rozwiązanie. Nie będę się wgłębiał w szczegóły, bo są ludzie którzy takie rzeczy piszą, omawiają każdy wirus oddzielnie, i to oni zasługują na dodatkowe kliknięcie.


----
....Będę na Filmweb OFFline, już dzisiaj. To pozytyw sam w sobie, filmy za darmo i w ogóle - choć tego tytułu, który wygrałem tam rok temu to do dziś nie obejrzałem. W zeszłym roku nikt się ze mną nie chciał bić, ale i tak było fajnie.


----
....Artur Pietras w Internecie radzi sobie ostatnio całkiem nieźle! Niedawno pojawiły się jego opinie z wakacyjnych filmów.


----
....Obejrzałem opinię Nostalgia Critica o filmie "Most do Terabithi"... I nadal go lubię. Jego i sam film. I w zasadzie nawet zgadzam się z nią. Pełny sukces!


----
...."South Park" po 17 sezonach dorobiło się czołówki, która nie przyprawia mnie o ból głowy, i której nie muszę przeskakiwać.


----
...."666 Park Avenue", czyli "ten horror z Johnem Locke'im", też będzie w polskiej telewizji. Jak lubicie opowieści w których występują postaci, które da się polubić, obejrzyjcie. Wiem, że ja chętnie do nich wrócę.

1 komentarz: